مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 03:352021-06-27اقتصادي

5 حلقه چاه برای تامین آب گرگان وارد مدار می شود


فرماندار گرگان با اشاره به اضافه شدن 200 لیتر بر ثانیه آب به شبکه آب شهر گرگان در تیرماه گفت: پنج حلقه چاه طرح اضطراری طی چند روز آینده وارد مدار می شود.

- محمد حمیدی امروز در حاشیه جلسه بررسی مشکل کمبود آب شهر گرگان که با حضور اعضای شورای تامین در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در حال حاضر، یک هزار و 280 لیتر در ثانیه آب شرب بهداشتی و سالم در گرگان تولید می شود.

وی با اشاره به کسری آب و شدت گرمای هوا تصریح کرد: با توجه به جمعیت مرکز استان و شروع فصل تابستان، میزان آب مصرفی در این شهر یک هزار و 750 لیتر بر ثانیه است که با کسری تولید 470 لیتر بر ثانیه مواجه هستیم.

* چاه های آب متعلق به ادارات که در مدار خطوط انتقال آب قرار دارند، وارد شبکه آب شهری خواهد شد فرماندار گرگان با بیان اینکه پنج حلقه چاه طرح اضطراری طی چند روز آینده وارد مدار می شود، افزود: با انجام این طرح، 100 لیتر آب بر ثانیه به شبکه آب گرگان متصل خواهد شد.

حمیدی بر لزوم همکاری دستگاه ها و مجموعه های اداری  شهرستان تاکید کرد و گفت: ادارات موظف هستند همه امکانات خود از جمله چاه های آب را در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار دهند.

وی با بیان اینکه چاه های آب متعلق به ادارات که در مدار خطوط انتقال آب قرار دارند، وارد شبکه آب شهری خواهد شد، بیان کرد: با انجام این امر 100 لیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 حلقه چاه برای تامین آب گرگان وارد مدار می شود

5 حلقه چاه برای تامین آب گرگان وارد مدار می شود