مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 03:552021-06-27سياسي

عملکرد ضعیف دولت در حوزه اقتصاد عامل کاهش نسبی مشارکت بود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات آگاهانه بود، گفت: مدیریت ضعیف دولت در حوزه اقتصاد یکی از دلایل کاهش مشارکت بود.

- ، حجت الاسلام محمدعلی سالاری صبح یک شنبه در جمع مسئولان فرهنگی خراسان شمالی که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به انتخابات اخیر، حضور مردم را آگاهانه و حماسی توصیف کرد و اظهار داشت: یکی از دلایل کاهش مشارکت مردم در انتخابات اخیر مدیریت و عملکرد ضعیف دولت بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: گره زدن اقتصاد مملکت به برجام و گذاشتن همه تخم مرغ ها در سبد سیاست خارجی با رویکرد توجه به چهار یا پنج کشور و غفلت از ظرفیت بی نظیر داخل و نیز عدم توجه به ظرفیت خارجی مستقر در شرق دنیا موجب شد سفره مردم روزبه روز کوچک تر شود و بسیاری از مردم در هزینه و مخارج روزمره خود بمانند.

وی افزود: هشت سال آن هم در فرصت طلایی شکوفایی اقتصاد، فرصت کمی نیست و طبیعی است که گلایه های مردم و دلخوری های آنان افزایش یابد و در مشارکت تأثیر منفی بگذارد.

وی با اشاره به فاصله گرفتن بسیاری از مدیران از مردم، افزود: یکی دیگر از عوامل مهم کاهش مشارکت، احساس تبعیض بین مردم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ضعیف دولت در حوزه اقتصاد عامل کاهش نسبی مشارکت بود

عملکرد ضعیف دولت در حوزه اقتصاد عامل کاهش نسبی مشارکت بود