مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 04:152021-06-27سياسي

طرح سوال از وزیرکشور درباره موانع پذیرش کودکان افغانستانی در مدارس دولتی


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از طرح سوال از وزیر کشور درباره موانع و مشکلات در راه پذیرش کودکان افغانستانی در مدارس دولتی و تحصیل آنها خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از طرح سوال از وزیر کشور درباره موانع و مشکلات در راه پذیرش کودکان افغانستانی در مدارس دولتی و تحصیل آنها خبر داد.

علی خضریان در گفت وگو با ایسنا با انتقاد از رویه سال جاری در پذیرش کودکان افغانستانی در مدارس دولتی گفت: خبرهای خوشی از وضعیت این روزهای تحصیل مهاجران عزیز افغانستانی به گوش نمی رسد و شرایط ایجاد شده از سوی عده ای برای تحصیل کودکان مهاجر شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر گزارش های متعددی از وجود موانع و مشکلات در راه تحصیل کودکان افغانستانی دریافت شده است، افزود: حتماً در این باره در مجلس از وزیر کشور سوال خواهد شد؛ چرا که در چند سال گذشته مشکل تحصیل کودکان افغانستانی با دستور صریح رهبر معظم انقلاب که متأثر از نگاه انقلابی و انسانی ایشان بود، حل شده بود اما مشخص نیست که امسال با چه انگیزه ای این دستور به حاشیه رانده شده و سبب مشکلات عدیده برای خانواده های مهاجر شده است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: کودکان افغانستانی پناه آورده به سرزمین ایران، نماینده ای از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سوال از وزیرکشور درباره موانع پذیرش کودکان افغانستانی در مدارس دولتی

طرح سوال از وزیرکشور درباره موانع پذیرش کودکان افغانستانی در مدارس دولتی