مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 04:252021-06-27ورزشي

مخالفان اسکوچیچ دنبال مانور شخصی اند / خوزستان بازیکنی در قامت تیم ملی ندارد


به جرات می گویم خوزستان در حال حاضر بازیکنی در قامت پیراهن تیم ملی ندارد و این مرگ فوتبال خوزستان است.

- ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال گفت: به جرات می گویم خوزستان در حال حاضر بازیکنی در قامت پیراهن تیم ملی ندارد و این مرگ فوتبال خوزستان است.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره تضعیف فوتبال خوزستان و نداشتن بازیکنی در قامت تیم ملی، اظهارکرد: بازی های تیم ملی به پایان رسید و تیم ملی توانست در یک کار عجیب و سخت به چهار برد متوالی برسد.

این که در یک تورنمنت صد درصد پیروز باشی، کار سختی است زیرا وقتی جام ملت های اروپا را می بینیم، تیم های آلمان، فرانسه و انگلیس در گروه های خود مستاصل شده اند و در گروه های خودشان نتوانسته اند به رکورد صد درصد پیروزی برسند اما تیم ملی ایران در کاری شایسته که باعث خوشحالی ملت ایران شد، نتایج بسیار خوبی را رقم زد.

البته من به عنوان یک خوزستانی و کسی که به فوتبال خوزستان تعصب دارم، ضمن تحسین اسکوچیچ و فدراسیون برای رقم زدن چنین نتایجی، مثل تمام مردم خوزستان افسوس خوردم که نماینده ای در لباس تیم ملی نداشتیم.

وی بیان کرد: البته خیلی ها می گویند کنعانی زادگان خوزستانی است و سامان قدوس نیز مادرش اهوازی است که باید بگویم کنعانی زادگان یک روز هم در فوتبال خوزستان بازی نکرده است و قدوس هم مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفان اسکوچیچ دنبال مانور شخصی اند / خوزستان بازیکنی در قامت تیم ملی ندارد

مخالفان اسکوچیچ دنبال مانور شخصی اند / خوزستان بازیکنی در قامت تیم ملی ندارد