مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 04:402021-06-27اقتصادي

چالش گرانی نهاده و کاهش قیمت گوشت قرمز/ علوفه دام قاچاق می شود


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به قاچاق علوفه از مرزهای غربی کشور،گفت: کمبود و گرانی علوفه و کاهش قیمت گوشت قرمز آینده تولید را با چالش رو به رو می کند.

- اظهار داشت: خشکسالی و کمبود علوفه در سراسر کشور مطرح است و تولید علوفه در استان اصفهان نیز متأثر از کم بارشی و خشکسالی نسبت به سال های پیش کاهش یافته ضمن اینکه این استان همواره وارد کننده علوفه از استان های دیگر بوده است.

وی با اشاره به اینکه علوفه از استان های مرزی غرب کشور قاچاق می شود، افزود: از این رو با کمبود و گرانی علوفه رو به رو شدیم و اکنون دام سبک ما در مراتع با کمبود علوفه و آب مواجه است.

کاهش قیمت گوشت قرمز نگران کننده است معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه کاهش قیمت گوشت قرمز نگران کننده است، اضافه کرد: محصول روی دست دامدار مانده و خریداری برای آن نیست و این موضوع آینده تولید گوشت قرمز را با مشکل مواجه می کند.

ایراندوست گفت: ما برای حمایت از دامداران خوراک آماده و جو را در اختیار آنان قرار می دهیم و به تازگی از وزارتخانه جهادکشاورزی سهمیه جو خشکسالی را مطالبه کردیم که با آن موافقت شده و بزودی در اختیار دامداران قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش گرانی نهاده و کاهش قیمت گوشت قرمز/ علوفه دام قاچاق می شود

چالش گرانی نهاده و کاهش قیمت گوشت قرمز/ علوفه دام قاچاق می شود