مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 04:402021-06-27فرهنگي

خسارات کرونا بر تئاتر در یکسال جبران نمی شود


 یک کارگردان و بازیگرسینما و تئاتر در همدان با اشاره به خسارت کرونا و کمبود تجهیزات در تئاتر،گفت: خسارت ها و ضررهایی که در دو سال گذشته بر ما وارد شده است، - ایسنا/همدان  یک کارگردان و بازیگرسینما و تئاتر در همدان با اشاره به خسارت کرونا و کمبود تجهیزات در تئاتر،گفت: خسارت ها و ضررهایی که در دو سال گذشته بر ما وارد شده است، دریکسال جبران نمی شود.

سعید باغبانی نیر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در این وضعیت کنونی معلوم نیست فعالیت ها چه زمانی از سرگرفته شود و معلوم نیست چه کسی به داد تئاتر برسد؟، اظهار کرد: ما به طور دائم درحال از دست دادن امیدمان هستیم و در طی این دو سال مدیر کل ارشاد استان جویا و پیگیر وضعیت تئاتر بوده و مبلغ بسیار ناچیزی هم از سوی وزارت ارشاد برای برپا نگه داشتن تئاتر داشته ایم .

باغبانی نیر خاطرنشان کرد : خسارت ها و ضررهایی که در طی این دو سال بر ما وارد شده است، دریکسال جبران نمی شود بلکه هفت تا هشت سال طول می کشد تا این خسارت جبران شده و فعالیت ها همچون گذشته صورت گیرد اما به طور یقین فعالیت ها مانند قبل نخواهد بود .

این کارگردان و بازیگر تئاتر به کمبود تجهیزات اشاره کرد و گفت: فعالین تئاتر همدان 30 سال است که با کمبودهایی مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی، پروژکتور، نور و حتی سیستم تهویه هوای سالن ها موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارات کرونا بر تئاتر در یکسال جبران نمی شود

خسارات کرونا بر تئاتر در یکسال جبران نمی شود