مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 04:402021-06-27پزشكي

نجات معجزه آسای جان مادر باردار در خراسان شمالی


در سال 1400 کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برای بار دوم شاهد نجات معجزه آسای مادر باردار پرخطر دیگر بود.

- مادر باردار 32 ساله دارای دو فرزند که از طریق سزارین به دنیا آورده بود، حاملگی سوم خود را تجربه می کرد و احتمال می رفت برای حاملگی سوم، چسبندگی رحمی داشته باشد به همین علت انجام عمل جراحی و سزارین سوم را با مشکل روبرو کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متاسفانه مادر در هفته 18 بارداری دچار کرونای شدید شده و در ICU بیمارستان امام حسن (ع) بستری می شود و همین امر موجب فوت نوزاد در رحم مادر شد.

دکتر بیوک مرادخانی فوق تخصص ریه، پزشک معالج این مادر مبتلا به کووید19 بود که به همراه تیم مامایی دانشگاه برای ختم بارداری و با توجه به این که انجام عمل جراحی برای مادر خطرناک است مجبور به خارج کردن نوزاد از شکم مادر از طریق زایمان طبیعی می شود.

این مادر باردار حدود یک ماه در ICU بیمارستان امام حسن (ع) تحت مراقبت های ویژه کادر درمان قرار داشت که خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی تیم ICU این بیمارستان، مادر باردار به زندگی بازگشت و به تدریج از نظر تنفسی و هوشیاری در وضعیت بهتری قرار گرفت.

بعد از یک ماه لوله گذاری و تهویه توسط دستگاه تنفسی، بیمار توانست تنفس خود به خودی داشته باشد و به بخش منتقل شود و در حال حاضر بیمار به منزل خود منتقل شده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات معجزه آسای جان مادر باردار در خراسان شمالی

نجات معجزه آسای جان مادر باردار در خراسان شمالی