مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-27فرهنگي

مشکلات موسیقی را گردن کرونا نیندازیم!


پیش از هر چیزی باید مشخص شود که موسیقی را می خواهیم یا نه؟ اینکه مشکلات را به دو سال شیوع کرونا ربط دهیم و بگوییم به علت شیوع این ویروس هنرمندان ما خانه نشین شده اند، - درست نیست.

نوید توسلی ـ نوازنده سنتور ـ در گفت وگویی با ایسنا در ادامه مطلب بالا اضافه کرد: سال هاست که چون تکلیف هنر و خصوصا موسیقی معلوم نیست و نمی دانیم جایگاهش کجاست، از اساتید موسیقی گرفته تا جوانترهای آن بلاتکلیف هستند.

اگر تکلیف حضور موسیقی در جامعه مشخص می شد و زیرساخت های درستی نیز ایجاد می شد، دیگر نیازی به این حمایت های بسیار محدود نبود و موسیقی راه خودش را پیدا می کرد؛ هر چند که با تمام تلاش ها در جهت معکوس نیز موسیقی و هنرمندانش راه زیادی را پیموده اند.

این هنرمند که تجربه حضور در اجراهای آنلاین ماه و نوا را دارد، درباره معایب این نوع از کنسرت ، می گوید: کنسرت های آنلاین به لحاظ حس و حالی که حضور تماشاچی در کنسرت های حضوری به وجود می آورد، قابل مقایسه نیست و آن جذابیت را ندارد.

کنسرت های آنلاین بیشتر به ضبط یک موزیک ویدیو شباهت دارند تا یک کنسرت و تنها تفاوتشان این است که در کنسرت های آنلاین حتی المقدور وقفه ای وجود ندارد.

مزایای کنسرت های آنلاین او درباره مزایای کنسرت های آنلاین هم بیان می کند: باتوجه به اینکه سالن های چندان استانداردی برای اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات موسیقی را گردن کرونا نیندازیم!

مشکلات موسیقی را گردن کرونا نیندازیم!