مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-27سياسي

چهار نکته از اقدام رهبر انقلاب در تزریق واکسن ایرانی


رهبر انقلاب اولین کسی بودند که واکسن ایرانی را دریافت کردند تا اعتماد عمومی برای تزریق واکسیناسیون عمومی با واکسن تولید داخل ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، میکاییل دیانی طی یادداشتی در در تلاش حاکمانی چون شاه اسماعیل، شاه طهماسب و در اوج آنها شاه عباس، درکنار علمای دین پایه گذاری یک ساخت تمدنی صورت گرفت تا آنجاکه اقتدار ایران به حدی رسید که سفرای پرتغال و بریتانیا برای دیدن شاه چند ساعت پشت در می ایستادند، چه زمانی که جریان غرب زده معتقد بود ما نمی توانیم لولهنگ بسازیم و حتی در زمان قاجار وقتی یک نخبه ایرانی اسلحه ای ایرانی ساخت، به این بهانه که از اروپایی ها می خریم، جلوی کار او گرفته شد؛ و با این مدل تفکر ایران دچار یک عقب ماندگی تاریخی قرار گرفت که همه در ذهن ها ثبت و ضبط شده است.

حالا نیز می توان درمورد رفتار حضرت آیت الله خامنه ای یک قضاوت تاریخی داشت که چگونه با حمایت از تولید ایرانی پایه های اقتدار ایران را مستحکم کرد.

از صنعت بیوتکنولوژی، نانو، هسته ای و موشکی گرفته تا اینکه پشت دانشمندان پزشکی این گونه ایستادند و حالا آستین بالا زدند تا برای حمایت از واکسن ایرانی نیز نخستین باشند.

3- زبان بدن رهبری هنگام زدن واکسن می تواند کلاس درسی برای مسئولان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار نکته از اقدام رهبر انقلاب در تزریق واکسن ایرانی

چهار نکته از اقدام رهبر انقلاب در تزریق واکسن ایرانی