مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 04:552021-06-27سياسي

برخی به دنبال بزک کردن آمریکا هستند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امروز باید جنایات آمریکا در ابعاد مختلف برای مردم تبیین شود تا تلاش های برخی برای بزک کردن چهره آمریکا و غرب ناکام بماند و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بهترین فرصت برای این موضوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز با اشاره به آغاز هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: با ابتکار مقام معظم رهبری و طی سال های گذشته، از ششم لغایت دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: سوءقصد نافرجام به مقام معظم رهبری توسط گروهک تروریستی منافقین در ششم تیرماه 1360، انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی و 72 نفر از یاران انقلاب به دست منافقین در 7 تیرماه 1360، بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعث عراق در 7 تیرماه 1366، ترور شهید محمد کچویی رییس جهانی صورت گرفته است.

رییس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی استان تهران ادامه داد: امروز باید جنایات آمریکا در ابعاد مختلف برای مردم تبیین شود تا تلاش های برخی برای بزک کردن چهره آمریکا و غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی به دنبال بزک کردن آمریکا هستند

برخی به دنبال بزک کردن آمریکا هستند