مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-27اقتصادي

گرانفروشی در صدر تخلفات اقتصادی خراسان رضوی در خرداد 1400


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در خرداد 1400،  بیش از 2358 شکایت مردمی، گزارش ستاد خبری و ناظرین افتخاری دریافت و رسیدگی شده است.

- معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد گرانفروشی در صدر تخلفات اقتصادی خراسان رضوی در خرداد 1400 ایسنا/خراسان رضوی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در خرداد 1400،  بیش از 2358 شکایت مردمی، گزارش ستاد خبری و ناظرین افتخاری دریافت و رسیدگی شده است.

محمدجواد ساعدی در این خصوص اظهار کرد: به منظور ارتقاء سطح رضایت مندی ارباب رجوع ، دریافت و رسیدگی به موقع گزارش ها و شکایت های مردمی از اولویت های کاری معاونت نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بوده است.

در همین راستا در خرداد ماه سال جاری ، 2358 گزارش شکایت مردمی، ستاد خبری و ناظرین افتخاری به صورت حضوری و تلفنی دریافت و رسیدگی شده است.

وی افزود: از نظر نوع تخلف کشف شده در پیگیری گزارشات و شکایات به ترتیب گرانفروشی با 52 درصد، عدم درج قیمت با 19درصد و کم فروشی با 11درصد بیشترین تخلفات را شامل می شود.

معاون سازمان صمت خراسان رضوی خاطر نشان کرد: موضوع گزارشات در بخش کالایی شامل نان، میوه وسبزی، مرغ و مواد غذایی و در بخش خدمات رستوران، تعمیر خودرو، آرایشگران وپیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی در صدر تخلفات اقتصادی خراسان رضوی در خرداد 1400

گرانفروشی در صدر تخلفات اقتصادی خراسان رضوی در خرداد 1400