مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-27اجتماعي

سالن های مطالعه کتابخانه های عمومی البرز باز است


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی البرز گفت: سالن های مطالعه کتابخانه های عمومی استان با 30 درصد ظرفیت خود فعالیت دارند.

- ایسنا/البرز سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی البرز گفت: سالن های مطالعه کتابخانه های عمومی استان با 30 درصد ظرفیت خود فعالیت دارند.

هادی آشتیانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به موافقت کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در خصوص انتقال رسته کتابخانه های عمومی از گروه 3 به گروه 2 شغلی اظهار کرد: بر این اساس سالن های مطالعه کتابخانه های عمومی که تا پیش از این در وضعیت نارنجی بسته بودند دیروز (5 تیر) بازگشایی و با 30 درصد ظرفیت فعال هستند.

وی در ادامه افزود: بخش کودک کتابخانه ها نیز برای امانت کتاب به کودکان فعال و برنامه های فرهنگی ویژه این گروه سنی با حضور 30 درصد ظرفیت (به مدت یک ساعت) قابل اجرا خواهد بود.

آشتیانی به نحوه فعالیت بخش نابینایان و کتابخانه های سیار نیز اشاره کرد و گفت: بخش نابینایان و کتابخانه های سیار در وضعیت نارنجی به تناوب شرایط، به مراجعین ارائه خدمت خواهند داشت.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود از آغاز برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در استان خبر داد و افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منوّر رضوی، گسترش فرهنگ کتاب خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن های مطالعه کتابخانه های عمومی البرز باز است

سالن های مطالعه کتابخانه های عمومی البرز باز است