مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 05:152021-06-27پزشكي

اهر در آستانه ورود به پیک پنجم کرونا


متاسفانه از روز گذشته تعداد بیماران با علائم تنفسی نسبت به روزهای قبل با افزایش زیادی روبرو بود که در صورت ادامه این روند این شهرستان وارد پیک پنجم خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: متاسفانه از روز گذشته تعداد بیماران با علائم تنفسی نسبت به روزهای قبل با افزایش زیادی روبرو بود که در صورت ادامه این روند این شهرستان وارد پیک پنجم خواهد شد.

محمد میرزاپور در گفت وگو با ایسنا، افزود: در حال حاضر استفاده از ماسک به شدت در شهرستان اهر کاهش پیدا کرده و همشهریان تا واکسیناسیون کامل جمعیت باید تمام دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از افزایش مجدد کرونا، همشهریان استفاده از ماسک در بیرون از منزل، رعایت فاصله اجتماعی و شستشوی مکرر دست ها را جدی بگیرند.

میرزاپور افزود: تعداد کل بستری در بخش های کرونایی اهر 28 نفر بوده که هشت نفر آن ها در بخش ویژه بستری هستند.

وی گفت: از بدو شیوع بیماری کرونا در این شهرستان تاکنون 8364 نفر به بیماری مبتلا شدند که 6952 نفر شهری و 1412 نفر روستایی هستند که متاسفانه از این تعداد 264 نفر از همشهریان جان خود را از دست داده اند.

مدیر شبکه بهداشت اهر از همشهریان خواست رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و در صورت داشتن هرگونه علائم مشکوک به کرونا به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهر در آستانه ورود به پیک پنجم کرونا

اهر در آستانه ورود به پیک پنجم کرونا