مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-27سياسي

دانشگاه تربیت مدرس سند راهبردی وزارت میراث فرهنگی را تدوین می کند


انجام مطالعات مقدماتی سند راهبردی وزارت میراث فرهنگی به گروه پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس واگذار شد.

- به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، مطالعات مقدماتی سند راهبردی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توسط پژوهشگران دانشگاه تربیت مدرس برای بررسی در حضور وزیر ارائه و نکاتی برای اصلاح آن مطرح شد.

بر اساس تکلیف تعیین شده بند پ ماده 100 قانون برنامه ششم توسعه کشور، تهیه و تدوین سند راهبردی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اولویت کار دفتر برنامه ریزی راهبردی وزارتخانه قرار گرفت.

بر همین اساس انجام مطالعات مقدماتی سند راهبردی این وزارت خانه به گروه پژوهشی با سرپرستی دکتر فیروزه عزیزی عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس واگذار شد.

جلسه بررسی سند راهبردی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت و منابع، مصیب امیری رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، معاونان سه حوزه و یک گروه پژوهشی از دانشگاه تربیت مدرس در سالن فجر وزارتخانه برگزار شد.

این پروژه پژوهشی با عنوان تمهیدات و اقدامات قانونی لازم در راستای مدیریت یکپارچه و جامع میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ارائه برنامه راهبردی عملیاتی می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تربیت مدرس سند راهبردی وزارت میراث فرهنگی را تدوین می کند

دانشگاه تربیت مدرس سند راهبردی وزارت میراث فرهنگی را تدوین می کند