مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 05:402021-06-27سياسي

دهن کجی و بی توجهی های حناچی به شورای شهری ها/ اختلاف دوباره بالا گرفت


شهردار با قصد دهن کجی و خفیف انگاشتن شورا بنا دارد تا روزهای باقی مانده از دوره پنجم را با مدیریت زمان و احاله کارها به آینده سپری کند و مانع از تحقق اراده شورا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره موضوع پسماند در تهران اظهارداشت: به عهده دارد و از نهادهای اثرگذار در تحولات کالبدی پایتخت است.

وی افزود:  به واسطه تذکر پیشین اینجانب و دغدغه و پیگیری مدیران حوزه معاونت شهرسازی و معماری و دبیرخانه کمیسیون ماده 5، برای نخستین بار متن مصوبات کمیسیون ماده 5 به صورت ماشین خوان و با قابلیت جست و جو در عنوان و متن، به همراه کلیه نقشه ها و پیوست های مربوط به هر یک از مصوبات، در سامانه دبیرخانه کمیسیون ماده 5 شهر تهران بارگذاری شده است.

همچنین مصوبات کمیسیون 5 برای اولین بار در نقشه طرح تفصیلی به صورت دقیق و به روز، بارگذاری می شوند که اقدامی قابل تحسین است.

اختلاف دوباره شورای شهری ها با حناچی در ادامه حجت نظری، عضو شورای شهر تهران اظهارداشت: تذکر امروز ما خطاب به شهردار تهران، معاونین و دیگر سمت های ستاد و در مناطق است.

وی افزود: سه شنبه هفته گذشته، یکم تیرماه یعنی تنها 4 روز بعد از انتخابات، برای بررسی لایحه ارسال نشده شهرداری در اجرای ماده 72 برنامه سوم توسعه شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهن کجی و بی توجهی های حناچی به شورای شهری ها/ اختلاف دوباره بالا گرفت

دهن کجی و بی توجهی های حناچی به شورای شهری ها/ اختلاف دوباره بالا گرفت