مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 05:402021-06-27سياسي

همه فرآیند نظارت بر انتخابات شوراها در ایلام قانونی بوده است


رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان ایلام گفت:همه فرآیند نظارت بر انتخابات شوراها در ایلام قانونی بوده و ملاک تصمیم گیری برای همه فقط قانون است.

- علی اکبر جمعی اتخاذ می شود.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراها بیان کرد: به مردم استان اطمینان می دهیم در اجرای قانون هیچ ملاحظه قومی و قبیله ای لحاظ نخواهد شد؛ اعتراضات در چارچوب قوانین بررسی و همه موارد مورد توجه قرار می گیرد.

بسطامی با اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون نامه درخواست وجه از شهرداری ایلام که به نحوی بزرگنمایی صورت گرفته اضافه کرد: در روند دریافت حمایت های مالی و پشتیبانی هیات نظارت بر انتخابات شوراها که مطالق ماده 71 قانون انتخابات هیچ گونه پولی دریافت نشده، تخلف و یا انحراف مالی صورت نیز نگرفته است؛ ضمن اینکه گزارش هزینه ها و واریزی به حساب بانکی مربوطه در اختیار نهادهای نظارتی قرار دارد.

نماینده مردم ایلام با ابراز ناراحتی از تلاش عده ای برای سوءاستفاده از احساسات پاک مردم استان، ادامه داد: استان ایلام از طوایف و قبایل متعدد تشکیل شده که روابط سببی و نسبی بین ایلات استان چنان مستحکم، ریشه دار و تنیده باهم است که با فضاسازی چند نفر فرصت طلب که می خواهند با تفرقه بین ایلات استان فضا را به دست گیرند و به مطامع خود برسند، نمی توان ذره ای به این ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه فرآیند نظارت بر انتخابات شوراها در ایلام قانونی بوده است

همه فرآیند نظارت بر انتخابات شوراها در ایلام قانونی بوده است