مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 05:502021-06-27اجتماعي

بهره مندی بیش از هزار دانش آموز مددجو از خدمات کمک آموزشی کنکور سراسری در کرمان


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: 1095 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با هدف کسب موفقیت و دستیابی به رتبه های برتر در کنکور سراسری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی امروز اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به کسب کرده اند، تشکیل شده است و خدمات ویژه مشاوره ای در قالب باشگاه مستعدین به این دانش آموزان ارائه شده است.

وی به انعقاد قرارداد این نهاد با موسسه آینده سازان اشاره کرد و گفت: بر اساس این قرارداد 1095 نفر از دانش آموزان موردحمایت از خدمات پشتیبانی تلفنی موسسه، برگزاری وبینار انگیزشی_تخصصی گروهی و مشاوره انتخاب رشته برخوردار شده اند.

 صادقی یادآور شد: سال گذشته 27 نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد حائز رتبه های زیر پنج هزار کنکور سرا سری شدند.

صادقی در ادامه عنوان کرد: طی سه ماهه نخست امسال 2307 فقره تسهیلات قرض الحسنه بااعتبار 13 میلیارد و 150 میلیون تومان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است.

وی بابیان اینکه این صندوق از سپرده گذاری خیران، ادارات و سایر دستگاه ها استقبال و طبق تفاهم نامه به معرفی شدگان طرف مقابل تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند، گفت: برنامه ریزی هدفمند برای جذب سپرده های مردمی، تسریع در ارائه تسهیلات و پیگیری وصول مطالبات از مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از هزار دانش آموز مددجو از خدمات کمک آموزشی کنکور سراسری در کرمان

بهره مندی بیش از هزار دانش آموز مددجو از خدمات کمک آموزشی کنکور سراسری در کرمان