مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-27سياسي

رای قضات نیازی به ارجاع به دادگاه تجدیدنظر نداشته باشد


معاون توسعه منابع انسانی دادگستری استان اصفهان گفت:قضات باید به گونه ای قضاوت کنند که مردم از رای صادره از سوی قاضی اغنا شوند و نیازی به ارایه پرونده در دادگاه تجدید نظر نباشد.

- ، سید رضا سجودی پیش از ظهر یکشنبه در آیین گرامیداشت هفته قوه قضاییه و تجلیل از قضات و خانواده شهدای دستگاه قضایی استان اصفهان، ضمن تبریک این هفته با بیان اینکه با تدوین سند تحول قوه قضاییه فعالیت این نهاد در جامعه ملموس تر شد، اظهار داشت: این امر منجر به افزایش توقع مردم از این نهاد شده است.

وی با بیان اینکه سند تحول قوه قضاییه منجر به برطرف شدن بسیاری از چالش ها در این نهاد شد، ابراز داشت: در این زمینه همکاران قضایی همکاری ویژه ای داشتند.

مداخله عملیاتی قوه قضاییه منجر به روی پا ماندن صنایع اصفهان شد معاون توسعه منابع انسانی دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه مداخله عملیاتی قوه قضاییه منجر به روی پا ماندن بسیاری از صنایع در استان اصفهان شده است، افزود: اشتغال زایی خوبی در این مراکز انجام شد و افراد زیادی از بیکاری خارج شدند.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب قوه قضاییه تأثیر بسزایی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی دارد، اضافه کرد: نقش قوه قضاییه بر هیچکس پوشیده نیست و در این راستا نیروی انسانی تأثیر زیادی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای قضات نیازی به ارجاع به دادگاه تجدیدنظر نداشته باشد

رای قضات نیازی به ارجاع به دادگاه تجدیدنظر نداشته باشد