مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:202021-06-27اقتصادي

شاخص آورده فارس در طرح اقدام ملی بالاتر از متوسط کشور است


مدیرکل بنیاد مسکن فارس اعلام کرد که شاخص آورده متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن این استان خصوصا در شهرستان های جنوبی، بالاتر از، تراز متوسط کشوری است.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس اعلام کرد که شاخص آورده متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن این استان خصوصا در شهرستان های جنوبی، بالاتر از، تراز متوسط کشوری است.

عطاءالله زمانی یکشنبه 6 تیرماه با ارائه گزارشی از روند پیشرفت طرح مسکن اقدام ملی در استان فارس و با بیان اینکه، این طرح موجب تحول در تامین مسکن اقشار مختلف خواهد شد، افزود: این طرح در مناطق مختلف فارس به ویژه شهرستان های جنوبی مورد استقبال خوبی قرار گرفت و برخی از طرح های آن پیشرفت مناسبی دارد.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن فارس، تاکنون 36 هزار و 877 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند که از این تعداد تقاضای هفت هزار و 269 نفر بررسی و نهایی شده است.

زمانی با بیان اینکه تعداد قطعات واحد زمین تامین شده 3945 قطعه است، گفت: تاکنون سه هزار و 727 متقاضی در این طرح وجوه خود را واریز کرده اند و برای یک هزار و 742 متقاضی پروژه با قرعه کشی اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه مبلغ آورده متقاضیان در این طرح یک میلیارد و 962 میلیون ریال بوده است، ادامه داد: 391 واحد مسکونی پروانه ساختمانی دریافت کرده اند و پی کنی 361 واحد نیز به پایان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص آورده فارس در طرح اقدام ملی بالاتر از متوسط کشور است

شاخص آورده فارس در طرح اقدام ملی بالاتر از متوسط کشور است