مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:302021-06-27اقتصادي

پرداخت بیش از 13 میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان استان کرمان


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: طی سه ماهه نخست امسال 2307 فقره تسهیلات قرض الحسنه به میزان 13 میلیارد و 150 میلیون تومان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: طی سه ماهه نخست امسال 2307 فقره تسهیلات قرض الحسنه به میزان 13 میلیارد و 150 میلیون تومان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است.

یحیی صادقی امروز ششم تیرماه بابیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه باهدف احیا و ترویج سنت خداپسندانه قرض الحسنه، کمک به رفع محرومیت و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت انجام می شود افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به شبکه شتاب متصل است که سپرده گذاران و وام گیرندگان می توانند به آسانی از خدمات این صندوق استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این صندوق از سپرده گذاری خیران، ادارات و سایر دستگاه ها استقبال و طبق تفاهمنامه به معرفی شدگان طرف مقابل تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند، گفت: برنامه ریزی هدفمند برای جذب سپرده های مردمی، تسریع در ارائه تسهیلات و پیگیری وصول مطالبات از مهم ترین برنامه های این صندوق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 13 میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان استان کرمان

پرداخت بیش از 13 میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان استان کرمان