مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-27اقتصادي

چوب حراج شورای شهری ها به سرمایه های شهر


لایحه اعطای مجوز جهت انعقاد قرارداد احداث و تکمیل پروژه های نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در صحن امروز شورا بررسی شد و برخی از اعضاء این موضوع را مصداق حراج سرمایه های شهر دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در صحن امروز شورای شهر لایحه اعطای مجوز جهت انعقاد قرارداد احداث و تکمیل پروژه های نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران درباره این لایحه اظهار داشت: این نمایشگاه عظیم در جنوب تهران واقع شده ولی علیرغم اهمیت آن نیمه کاره تحویل شورای پنجم شد.

وی گفت: شهرداری پیشنهاد اجرای پروژه ها و سرمایه گذاری های مختلفی برای این نمایشگاه داشت و سرمایه گذار بنا است تا این پروژه ها را بسازد.

طرح مرکز اقامتی هتل شماره 2 به صورت مشارکتی و دو سالن نمایشگاهی در مجموعه شمالی برای این مسأله در نظر گرفته شده است و مجموعاً 5 بسته سرمایه گذاری پیشنهاد شده بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تکمیل پروژه شهر آفتاب جذابیت های لازم برای برگزاری نمایشگاه های مختلف در سطح ملی و بین المللی فراهم شود.

در ادامه علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در انتقاد به این لایحه اظهار داشت: نباید چوب حراج به سرمایه های شهر بزنیم در توضیحات مسؤول مربوطه بسیار روشن است تخفیف هایی برای سرمایه گذار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوب حراج شورای شهری ها به سرمایه های شهر

چوب حراج شورای شهری ها به سرمایه های شهر