مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-27اقتصادي

خریداران مجتمع نور خسارت تأخیر در پروژه می گیرند


مجتمع نور مطالبه قدیمی عده ای از شهروندان بندرعباسی است که با دستور رییس کل دادگستری ورود جدی به موضوع داشتیم و توانستیم سند آن را از اختیار بانک تجارت خارج و به نام شرکت میلاد نور صادر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی با اشاره به  اینکه در قرارداد مالک و خریداران خسارتی بابت تأخیر در تحویل پروژه دیده نشده بود، افزود: با پیگیری های صورت گرفته این موضوع هم اضافه شد و باید این پروژه در 36 ماه آماده شود و بابت هر روز دیرکرد خسارت به خریداران پرداخت شود.

وی وضعیت کنونی روند ساخت و ساز این مجتمع را کُند و نامطلوب دانست و ادامه داد:  اخیراً تزریق مالی مناسبی به این پروژه تعلق گرفته و به طور مستمر پیگیر حقوق مردم خواهیم بود.

دادستان مرکز هرمزگان تصریح کرد: در بحث غار نمکدان قشم اگر ورود دستگاه قضایی نبود اکنون شاهد از بین رفتن یک اثر طبیعی و میراث تاریخی بودیم آن هم در حالی که در نشست با دستگاه های متولی همچون جهاد کشاورزی هرمزگان و میراث فرهنگی هرمزگان آن ها دم از مجوز داشتن طرح پرورش میگو در آن منطقه می زدند اما دستگاه قضایی مردانه ایستاد و مانع از تخریب این اثر طبیعی شد.

  انتهای پیام/ 88055


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداران مجتمع نور خسارت تأخیر در پروژه می گیرند

خریداران مجتمع نور خسارت تأخیر در پروژه می گیرند