مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:002021-06-27فرهنگي

بدرقه کاروان المپیک ایران با فیلم های ورزشی


برای بدرقه تیم ملی المپیک برنامه هایی چون «عصرانه کارتون»، «طلایه داران المپیک»، «بدرقه کاروان المپیک»، جشنواره شعر و ترانه، نمایش فیلم های ورزشی و .

- به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستندهای جایی برای فرشته ها نیست ساخته سام کلانتری و نینجای ایرانی ساخته مرجان ریاحی از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در قالب برنامه ای برای بدرقه تیم ملی المپیک ایران به ژاپن نمایش داده می شوند.

در هفته المپیک (5 تا 10 تیر) برنامه هایی از جمله عصرانه کارتون ، طلایه داران المپیک ، بدرقه کاروان المپیک ، ویژه برنامه تلویزیونی، جشنواره شعر و ترانه و رونمایی از محصولات فرهنگی و … در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می شود.

در قالب این برنامه 5 فیلم ورزشی شامل تختی به کارگردانی بهرام توکلی، ضربه فنی فیلمی از غلامرضا رمضانی، صفر تا سکو به کارگردانی سحر مصیبی، نینجای ایرانی ساخته مرجان ریاحی و جایی برای فرشته ها نیست به کارگردانی سام کلانتری در سالن 8 باغ کتاب در 2 سانس 16 تا 18 و 18 تا 20 روی پرده می روند.

جایی برای فرشته ها نیست از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستندی درباره تیم ملی دختران اسکیت هاکی ایران و مشکلات پیچیده آنان در راه مسابقات آسیایی کره جنوبی است که ورزش، بهانه ای برای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه کاروان المپیک ایران با فیلم های ورزشی

بدرقه کاروان المپیک ایران با فیلم های ورزشی