مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-27سياسي

رتبه نخست رفسنجان در کاهش آمار زندانیان در استان کرمان


دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان با بیان اینکه رفسنجان رتبه نخست در کاهش آمار زندانیان در استان کرمان را کسب کرده است، گفت: طی دو سال اخیر 200 نفر از آمار زندانیان این شهرستان کاهش یافته است.

- ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان با بیان اینکه رفسنجان رتبه نخست در کاهش آمار زندانیان در استان کرمان را کسب کرده است، گفت: طی دو سال اخیر 200 نفر از آمار زندانیان این شهرستان کاهش یافته است.

ایمان شهسواری پیش از ظهر امروز 6 تیر ماه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: آمار زندانیان رفسنجان بیش از 700 مورد بوده که با کاهش 200 نفری، آمار افراد در حبس به 500 نفر کاهش یافته است.

وی بیان کرد: این امر به دلایل عفو رهبری، قانون تامین مجازات حبس تعزیری و هم افزایی بین ستاد دیه، موکب خاتم الانبیاء، خیرین، امام جمعه و دادگستری بوده است و با هم افزایی بین نهادها افرادی که به دلیل پرداخت مهریه، نفقه، پرداخت مالی در حبس بودند از بند آزاد شدند.

دادستان رفسنجان از کسب رتبه نخست رفسنجان در کاهش آمار زندانیان در استان کرمان خبر داد و گفت: زندان رفسنجان 30 سال است که ساخته شده و فرسوده است و با همت دادگستری، شرکت مس و فرمانداری درحال تعمیر و بازسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست رفسنجان در کاهش آمار زندانیان در استان کرمان

رتبه نخست رفسنجان در کاهش آمار زندانیان در استان کرمان