مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-27سياسي

برگزاری 200 برنامه به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در فارس


رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان فارس از پیش بینی برگزاری بیش از 200 برنامه به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در این استان خبر داد.

- برگزاری 200 برنامه به مناسبت هفته "حقوق بشر آمریکایی" در فارس ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان فارس از پیش بینی برگزاری بیش از 200 برنامه به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضایی یکشنبه 6 تیر در یک نشست خبری، با طرح این سئوال که چرا امروز جنایت های آمریکایی ها و غربی ها باید بازبینی شود و دلیل اینکه دشمنان به دنبال تخریب نظام مقدس اسلامی هستند چیست؟ افزود: اگر بخواهیم همه این موارد را به جامعه منعکس کنیم باید اول یک بازبینی نسبت به آنچه غربی ها و در راسشان، آمریکایی ها برای حقوق بشر دارند و سپس مواضع آنان پس از استقلال ملت ایران دیده و به جوانان و نسل های سوم و چهارم گفته شود، تا ماهیت غربی ها مشخص شود.

رضایی با بیان اینکه امروز هر اتفاقی در جمهوری اسلامی رخ می دهد، آن را سیاسی می کنند، به این معنی که از آن اتفاق به عنوان ابزاری برای تخریب نظام و حاکمیت استفاده می کنند، گفت: اگر اتوبوس تصادف می کند به عنوان ناکارآمدی نظام یاد می شود، اگر شلوغی در خیابان ها شود به عنوان سیاسی و تخریب از آن استفاده می کنند، اگر کسی سخن حق را بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 200 برنامه به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در فارس

برگزاری 200 برنامه به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در فارس