مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:152021-06-27سياسي

تدوین کتاب «ایستاده در غبار» در همدان/ روایتی از جهادگران عرصه سلامت


«ایستاده در غبار» به عنوان اولین کتاب استان همدان در زمینه تشریح ایثار جهادگران عرصه سلامت در حوزه تغسیل و تدفین اموات کرونایی به نگارش درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کتاب ایستاده در غبار به عنوان اولین کتاب استان همدان در زمینه تشریح فعالیت های جهادگران عرصه سلامت در حوزه تغسیل و تدفین اموات کرونایی به نگارش درآمد.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با ابراز خرسندی از این اتفاق فرهنگی اظهار کرد: تاکنون یک کتاب با این موضوع در کشور چاپ شده که همدان نیز دومین کتاب را در راستای ارج نهادن به جهادگران این حوزه چاپ کرده است.

محمد برخوردار گفت: معتقدم این کتاب موضوع جذاب و جدیدی دارد و با قلمی ساده و روان در راستای ثبت لحظات ایثار و فداکاری جهادگران حوزه سلامت به تحریر درآمده که انتظار می رود مورد اقبال مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کتاب ایستاده در غبار به زودی توسط انتشارات حماسه ماندگار و انتشارات سریر روانه بازار خواهد شد گفت: این کتاب به نویسندگی لیلا گودرزیان فر و مصاحبه عاطفه ابرار پیراسته خبرنگار ایکنا در همدان به نگارش درآمده است.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 20 کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین کتاب «ایستاده در غبار» در همدان/ روایتی از جهادگران عرصه سلامت

تدوین کتاب «ایستاده در غبار» در همدان/ روایتی از جهادگران عرصه سلامت