مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:202021-06-27اقتصادي

6 کیلومتر از ساحل نوشهر آزادسازی شد/تشکیل 7 پرونده تخلف انتخاباتی


دادستان نوشهر با بیان اینکه یک سوم نوار ساحلی آزادسازی شده استان مربوط به این شهرستان است گفت: 6 کیلومتر از نوار ساحلی طی یکسال گذشته آزادسازی شده است.

- ، حمزه علیپور پیش ازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شیوه پدیده زمینخواری در شهرستان اظهار داشت: طی یکسال گذشته در حوزه ساحل، 11 فقره اجرای حکم صورت گرفت و 12 هزار و 119 متر مربع به طول شش هزار و 730 متر از نوار ساحلی آزادسازی شده است.

وی با عنوان اینکه یک سوم معادل 33 درصد آزادسازی نوار ساحلی مازندران در نوشهر انجام شده است، ارزش تقریبی نوار ساحلی آزادشده را بیش از 302 میلیارد تومان بیان کرد و افزود: در حال حاضر کمتر سه تا چهار درصد از نوار ساحلی در تصرف بخش های دولتی یا نظامی است.

وی درباره آزادسازی منابع ملی و حریم و 60 متری ساحل گفت: 25 فقره پرونده در این زمینه تشکیل شد و بیش از 19 هزار مترمربع نوار ساحلی در حریم 60 متری به ارزش 384 میلیارد تومان آزادسازی شده است.

دادستان نوشهر درباره رفع تصرف از عرصه های جنگلی گفت: 37 فقره آزادسازی عرصه های جنگلی به مساحت 50 هزار مترمربع به ارزش 350 میلیارد تومان انجام شده است.

علیپور با بیان اینکه 15 فقره اجرای حکم در حوزه منابع طبیعی به ارزش دو تریلیارد تومان در شهرستان اجرا شد، افزود: 280 هزار مترمربع از عرصه های طبیعی به بیت المال بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 کیلومتر از ساحل نوشهر آزادسازی شد/تشکیل 7 پرونده تخلف انتخاباتی

6 کیلومتر از ساحل نوشهر آزادسازی شد/تشکیل 7 پرونده تخلف انتخاباتی