مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:202021-06-27اقتصادي

تعویض شبکه فرسوده برق روستایی سیستان و بلوچستان سرعت می گیرد


معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: کار اصلاح شبکه 150روستای شهرستان چابهار و بخش پلان در جنوب سیستان و بلوچستان با همکاری بنیاد مستضعفان انجام می شود.

- معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: کار اصلاح شبکه 150روستای شهرستان چابهار و بخش پلان در جنوب سیستان و بلوچستان با همکاری بنیاد مستضعفان انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی رخشانی مهر در آیین امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت توانیر، شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان و سازمان بنیاد مستضعفان در جهت اصلاح شبکه توزیع برق روستایی شهرستان چابهار اظهار کرد: کار اصلاح شبکه توزیع برق شهرستان چابهار در 2 فاز طی ماه های تیر و شهریور ماه انجام می شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی ها به گونه ای خواهد بود که کار اصلاح شبکه فرسوده روستایی، سایر شهرهای استان نیز در آینده ی نزدیک انجام شود، گفت: 5500 روستای برقدار در سیستان و بلوچستان وجود دارد کهاین رقم بیش از ده درصد همه روستاهای برقدار کشور است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با بیان اینکه تنها تعداد کمی از روستاهای استان به دلایلی از جمله تصرف اراضی ملی از نعمت برق برخوردار نیستند افزود: به محض برطرف شدن موانع، شرکت توزیع کار برق رسانی به این روستا ها را نیز انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض شبکه فرسوده برق روستایی سیستان و بلوچستان سرعت می گیرد

تعویض شبکه فرسوده برق روستایی سیستان و بلوچستان سرعت می گیرد