مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-27اقتصادي

شرایط بیمه تامین اجتماعی کارفرمایان اعلام شد


مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ ضمن اعلام شرایط بیمه کارفرمایان گفت: با تغییر قوانین کارفرمایان زیر 55 سال و حتی اعضای هیات مدیره شرکت ها هم می توانند از مزایای بیمه بهره مند شوند.

- ، حسین امیری گنجه افزود: کارفرمایان به دو طریق می توانند تحت پوشش حمایت های قانونی تأمین اجتماعی قرار گیرند؛ کارفرمایان کارگاه هایی که فاقد کارگر هستند می توانند با عقد قرارداد بیمه حرف و مشاغل و انتخاب درصد بیمه از این قانون بهره مند شوند و کارگاه هایی که از یک تا بیش از 100 نفر کارگر تحت پوشش دارند و برای کارگران خود لیست ارسال می نمایند می توانند با ارائه درخواست و عقد قرارداد نسبت به درج نام خود در ابتدای لیست و به عنوان کارفرما در ستون شغل نسبت به بیمه پردازی اقدام کنند.

مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به شرایط سنی کارفرمایان متقاضی گفت: حداکثر سن کارفرمایان متقاضی در زمان درخواست 55 است و چنانچه سن متقاضی در زمان ثبت تقاضا بیش از سن یادشده باشد، پذیرش درخواست وی منوط به دارا بودن سابقه پرداخت حق بیمه قبلی معادل مازاد سن مقرر خواهد بود.

وی افزود: مدیر عامل و اعضای هیأت های مدیره کارگاه های داری شخصیت حقوقی که حقوق دریافت می دارند، در صورت تمایل به ارسال لیست و پرداخت حق بیمه می توانند با ارائه درخواست کتبی پس از بررسی اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بیمه تامین اجتماعی کارفرمایان اعلام شد

شرایط بیمه تامین اجتماعی کارفرمایان اعلام شد