مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-27سياسي

برگزاری طرح نشاط معنوی در 120 بقعه متبرکه گیلان


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری طرح ویژه غنی سازی اوقاف فراغت در تابستان با عنوان نشاط معنوی در 120 بقعه متبرکه گیلان هم زمان با سراسر کشور خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین سجاد کاظمی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه گیلان اظهار کرد: هم زمان با سراسر کشور طرح ویژه غنی سازی اوقاف فراغت در تابستان با عنوان نشاط معنوی در 120 بقعه متبرکه گیلان نیز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح از 10 تیر لغایت 14 مرداد 1400 برگزار می شود، گفت: مخاطب طرح نشاط معنوی دختران و پسران دانش آموز از رده سنی هشت الی 18 سال هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اهداف طرح نشاط معنوی تصریح کرد: تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی با استفاده هوشمندانه از ظرفیت اوقات فراغت دانش آموزان و استفاده از ابزارهای روز و روش های جذاب و نو همچون ظرفیت فضای مجازی و ارتباط گیری مؤثر را از اهداف برگزاری این طرح است.

به گفته کاظمی پور، زمینه سازی تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق و مهارت افزایی و توانمندسازی دانش آموزان در کلاس های نشاط معنوی در این طرح دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح نشاط معنوی در 120 بقعه متبرکه گیلان

برگزاری طرح نشاط معنوی در 120 بقعه متبرکه گیلان