مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:002021-06-27اقتصادي

آغاز عملیات تأمین برق گداربن مهدی شهر


مدیر توزیع برق شهرستان مهدی شهر از آغاز عملیات برق رسانی به روستای گداربن در منطقه جاشلوبار این شهرستان خبر داد.

- حسین حافظی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مهدی شهر از آغاز عملیات برق رسانی به روستای گداربن در منطقه جاشلوبار این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به منظور تأمین برق این روستا، 500 متر خط 20 کیلوولت و 300 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و همچنین یک دستگاه پست هوایی توزیع برق نصب خواهد شد.

وی با اشاره به این که پروژه اصلاح شبکه فشار متوسط و تعویض پایه های فرسوده منطقه رسم رودبار حدفاصل روستای گردکلاه تا گوشوارک ازجمله طرح های در دست اقدام در سه ماهه دوم امسال است افزود: بهسازی شبکه فشار ضعیف هوایی روستای فینسک و بهینه سازی شبکه توزیع برق روستای چاشم، در زمرهٔ طرح هایی هستند که به اجرا درآمده است.

مدیر توزیع برق شهرستان مهدی شهر با اظهار این که در سه ماهه نخست امسال 74 پروژه عمرانی برق رسانی در این شهرستان اجرا و به بهره برداری رسیده یادآور شد: برای این تعداد پروژه، 10 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

حافظی یادآور شد: به منظور استمرار خدمات دهی به مشترکان برق شهرستان، از شروع سال جاری تا زمان حاضر، دو ایستگاه هوایی توزیع برق به ظرفیت 150 کیلوولت آمپر نصب و عملیات توسعه و اصلاح هفت هزار و 930 متر خطوط برق رسانی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات تأمین برق گداربن مهدی شهر

آغاز عملیات تأمین برق گداربن مهدی شهر