مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:102021-06-27اجتماعي

محدویت های تردد کرونایی در همدان برقرار است


رییس پلیس راهنمایی رانندگی استان همدان با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد پلاک های غیربومی در همدان برقرار است، گفت: پلیس راهور بر مدار قانون حرکت می کند و بر اساس مصوبه ستاد کرونا پلاک های غیربومی که در شهر تردد کنند، - اعمال قانون می شوند.

سرهنگ علی فکری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه همانند قبل در استان اجرا می شود، خاطرنشان کرد: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا ورود خودروها به شهرهای نارنجی کرونایی 500 هزار تومان و به شهرهای قرمز کرونایی مشمول یک میلیون تومان جریمه هستند.

وی با بیان اینکه پلیس راهور ضمن اعمال قانون متخلفان، به آنها تذکر هم می دهد و از آنها دعوت می کند از شهر خارج شوند، اظهار کرد: با این وجود ترددهایی هم اتفاق می افتد که البته طبق قانون برخورد می شود.

فکری با اشاره به اینکه تعدادی از خودروهای غیربومی که در شهر همدان تردد دارند ساکن همدان هستند، تصریح کرد: طبق آخرین بررسی هایی که در سطح شهر انجام شده است در حال حاضر تعداد مسافران شهر همدان قابل توجه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشاهدات میدانی خبرنگار ایسنا حاکی از آن است که در حال حاضر تعداد مسافران در برخی از تفرجگاه های شهر همدان قابل توجه است و این موضوع می تواند زنگ خطری برای ورود موج پنجم کرونا به همدان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدویت های تردد کرونایی در همدان برقرار است

محدویت های تردد کرونایی در همدان برقرار است