مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:202021-06-27اقتصادي

آغاز اعطای تسهیلات قرض الحسنه بانک رسالت برای ایساکو کارت


گروه صنعتی ایران خودرو در راستای حمایت از مشتریان برای استفاده از قطعات اصل شبکه خدمات پس از فروش، تسهیلاتی در قالب قرض الحسنه را با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت در اختیار یدکی فروشان، تعمیرکاران و رانندگان تاکسی قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در آیین امضای قرارداد اجرای این طرح با بانک قرض الحسنه رسالت، با بیان این که هم زمان با تحقق جهش تولید ایران خودرو در سال گذشته، ایساکو نیز در شاخص های مختلفی توانست جهش یابد، گفت: در سال 1399 با وجود تشدید تحریم های ظالمانه و ادامه مشکلات ناشی از ویروس منحوس کرونا توانستیم در شاخص فروش رشد 50 درصدی را نسبت به سال 1398 به ثبت برسانیم.

مهدی مونسان افزود: طبق ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در شاخص رضایت مشتری نیز در سه ماهه پایانی سال گذشته به عدد 783 رسیدیم که رکورد مهمی در این شاخص در میان خودروسازان دارای بیش از 10 نمایندگی در سطح کشور به حساب می آید.

وی با بیان این که در سال جاری نیز، تحقق شعار تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را ملاک عمل قرار داده ایم، یکی از شرایط استفاده از قطعات اصلی ایساکو توسط مشتریان را ایجاد دسترسی بیشتر به این قطعات دانست و گفت: در زمینه افزایش ضریب نفوذ قطعات اصل اقدامات مناسبی انجام شده و طرح ایساک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اعطای تسهیلات قرض الحسنه بانک رسالت برای ایساکو کارت

آغاز اعطای تسهیلات قرض الحسنه بانک رسالت برای ایساکو کارت