مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:202021-06-27اجتماعي

کاهش مصرف مواد مخدر در میان دانش آموزان مقطع متوسطه فارس


دبیرشورای مبارزه با مواد مخدر استان فارس، از توقف رشد آمار مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان مقطع متوسطه در فارس خبر داد.

- ، سلیمان کرمی ظهر یکشنبه در آیین رونمایی از سامانه یاریگران زندگی که به مناسبت آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر رونمایی شد افزود: امید داریم که اجرای طرح های مبتکرانه شرایط بهتری را برای کنترل ورود به دروازه مواد مخدر و اعتیاد با اهرم قرار دادن جامعه دانش آموزی و اولیای آنان و کادر آموزش و پرورش فراهم کنیم.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اشاره به راه اندازی بیش از 2529 کانون یاریگران زندگی در آموزش و پرورش فارس، گفت: برخورداری 45 درصد مدارس از کانون یاریگران زندگی و درگیری 38 تا 40 درصدی دانش آموزان با آموزش های پیشگیری از اعتیاد با استفاده از فضای مجازی و شبکه شاد شرایط خوبی را برای فارس در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی و به ویژه اعتیاد به ارمغان آورده است.

کرمی با تاکید بر توجه به شرایط خاص اقلیمی کشورمان و همسایگی با افغانستان به عنوان بزرگترین تولیدکننده مواد مخدر در جهان گفت: این شرایط می طلبد تا شرایط پیشگیری از اعتیاد در کشور در چارچوب های خاصی ترسیم شود که همه شرایط را در نظر بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مصرف مواد مخدر در میان دانش آموزان مقطع متوسطه فارس

کاهش مصرف مواد مخدر در میان دانش آموزان مقطع متوسطه فارس