مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:202021-06-27سياسي

احمدی بیغش: طالبان باید همچون داعش محو شود


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که طالبان جایی برای دفاع ندارد و باید همچون داعش محو شود.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که طالبان جایی برای دفاع ندارد و باید همچون داعش محو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود احمدی بیغش در مطلبی در صفحه توییتر خود با اشاره به اتفاقات اخیر افغانستان نوشت: اتفاقات امروز افغانستان، نتیجه معامله آمریکا با طالبان است، تفاوت سیاست های پیچیده با مذاکرات ساده لوحانه در همین جاست.

ختم کلام: طالبان جایی برای دفاع ندارد، باید چون داعش محو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه طالبان در چند روز گذشته چند شهر را به تصرف خود درآورده است و ارتش این کشور توانایی لازم را برای عقب راندن این نیروها ندارد.

پیش روی های نظامی اخیر طالبان در نقاط مختلف افغانستان که پیش تر مقامات دولتی و امنیتی در این کشور آن را عقب نشینی تاکتیکی توصیف کرده بودند به حدی رسیده که منابع دولتی حالا از سقوط روزانه چند شهرستان و کنترل مستمر طالبان بر آنها خبر می دهند.

شبه نظامیان طالبان اما این فتوحات را ناشی از برتری نظامی دانسته و مدعی شده اند که طی یک ماه گذشته بر بیش از 40 شهرستان مسلط شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی بیغش: طالبان باید همچون داعش محو شود

احمدی بیغش: طالبان باید همچون داعش محو شود