مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-27سياسي

صرفا 12 درصد علت اعتیاد در خراسان شمالی بیکاری است


دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: طبق پیمایش علمی صورت گرفته صرفاً 12 درصد افراد بر اثر بیکاری معتاد شده اند لذا عوامل فردی و اجتماعی اثر بیشتری در اعتیاد دارد.

- ، سعید آیتی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی اعتیاد است، اظهار داشت: پیچیدگی اعتیاد در هیچ یک از دیگر آسیب ها وجود ندارد لذا شورای ستاد مبارزه با مواد مخدر در سطح ملی و استان ها تشکیل شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی ادامه داد: 22 دستگاه در قالب 6 کمیته عضو این ستاد هستند و امورات مربوط را پیگیری می کنند.

وی در ادامه از کشف 3 هزار کیلوگرم مواد مخدر در سال 99 خبر داد و افزود: این میزان نسبت به دوره مشابه سال قبل 25 درصد رشد داشته است که دلیل آن را می توان ایجاد ایست بازرسی های موقت در ورودی مرزها و افزایش گزارشات مردمی عنوان کرد.

آیتی با اشاره به اینکه خراسان شمالی در پیمایش ملی سال 97 رتبه ششم اعتیاد کشور را در اختیار گرفته است، گفت: فرهنگ های غلط مردم خراسان شمالی یکی از اصلی ترین علل گسترش اعتیاد در این استان می باشد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی موضوعات اقتصادی و نداشتن شغل را یکی از علل اعتیاد دانست و عنوان کرد: بر اساس پیمایش علمی صورت گرفته صرفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفا 12 درصد علت اعتیاد در خراسان شمالی بیکاری است

صرفا 12 درصد علت اعتیاد در خراسان شمالی بیکاری است