مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-27اقتصادي

صدور دفترچه های بیمه سلامت از ابتدای تیرماه در کهگیلویه و بویراحمد متوقف شد


مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدور دفترچه های بیمه سلامت از اول تیرماه در استان همزمان با سراسر کشور به طور کامل متوقف شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدور دفترچه های بیمه سلامت از اول تیرماه در استان همزمان با سراسر کشور به طور کامل متوقف شد.

غلامرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به آغاز طرح نسخه نویسی الکترونیکی در کشور از اول اردیبشهت ماه دفترچه صندوق بیمه سلامت همگانی و از اول خرداد دفترچه صندوق روستاییان چاپ آن متوقف شد و از (اول تیرماه) نیز در سایر صندوقهای بیمه ای سازمان چاپ دفترچه متوقف شده و با تمهیداتی که برای موسسات تشخیصی درمانی از لحاظ مجهز شدن به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده این موسسات می توانند کلیه خدمات درمانی مورد نیاز بیمار را بصورت الکترونیکی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه با توقف چاپ دفترچه های بیمه ای در همه صندوقها ما شاهد کاهش مراجعات غیر ضروری بیمه شدگان و سایر ذینفعان به دفاتر پیشخوان و ادارات بیمه سلامت خواهیم بود، اظهار کرد: با اجرای این طرح پرداخت به موسسات به روز شده و بیشتر خدمات درمانی مرتبط با ذینفعان بصورت غیر حضوری و الکترونیکی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دفترچه های بیمه سلامت از ابتدای تیرماه در کهگیلویه و بویراحمد متوقف شد

صدور دفترچه های بیمه سلامت از ابتدای تیرماه در کهگیلویه و بویراحمد متوقف شد