مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:502021-06-27اقتصادي

ارائه تسهیلات برای ایجاد یا توسعه دفاتر ICT روستایی


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به فعال بودن کارگروه استانی تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: - ایسنا/یزد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به فعال بودن کارگروه استانی تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: سازمان فناوری اطلاعات ایران برای اعطای تسهیلات کم بهره،از ایجاد یا توسعه دفاتر ICT روستایی از محل عاملیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صندوق کارآفرینی امید حمایت می کند.

محمدرضا پاکدل با اعلام این خبر تصریح کرد: سازمان فناوری اطلاعات ایران مبلغ 120میلیون تومان برای ایجاد و 60 میلیون تومان تسهیلات کم بهره برای توسعه دفاتر ICT روستایی با بازپرداخت 36 ماهه از محل عاملیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صندوق کارآفرینی امید، اعطا می کند.

وی افزود: نقش قابل توجه دفاتر خدمات ارتباطی روستایی در ارائه خدمات متنوع دولتی و غیردولتی مورد نیاز ساکنین روستاها بی بدیل است و این تسهیلات مثمر ثمر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، پاکدل در پایان خاطرنشان کرد: براساس این گزارش، متقاضیان استفاده از تسهیلات مذکور، می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با فرایند ثبت نام دریافت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات برای ایجاد یا توسعه دفاتر ICT روستایی

ارائه تسهیلات برای ایجاد یا توسعه دفاتر ICT روستایی