مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:552021-06-27اقتصادي

گاز به شهرک صنعتی الغدیر قم رسید


پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی الغدیر با اعتباری بالغ بر 61 میلیارد ریال و با حضور استاندار قم به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در این برنامه با اشاره به محور مواصلاتی بودن قم برای 17 استان کشور بیان کرد: قم با قرار گرفتن در 120 کیلومتری پایتخت کشور و با توجه به محدودیت استقرار صنایع در اطراف تهران و إشباع بودن برخی از آن ها، این ظرفیت را دارد که سرمایه های مختلفی از خارج از استان و بویژه از تهران را به خود جذب کند.

وی افزود: استفاده بهینه از ظرفیت شهرک های صنعتی برای توسعه صنعت استان همواره لازم و ضروری است، بویژه آن که شهرک های صنعتی استان دارای زیرساخت های مناسبی هستند.

استاندار قم سپس شهرک صنعتی الغدیر را یکی از شهرک های مهم استان در حد فاصل قم – تهران دانست و تصریح کرد: اقدامات استان برای تأمین گاز این شهرک، 9 ماه زودتر از موعد مقرر و زمان بندی شده به نتیجه می رسد.

وی با بیان لزوم تداوم طرح های توسعه ای شهرک های صنعتی استان یادآور شد: محدودیت واگذاری زمین در شهرک های صنعتی شکوهیه و محمودآباد وجود دارد که البته در این دو شهرک نیز تلاش شده تا با الحاق اراضی، پاسخ های مثبتی به درخواست های سرمایه گذاران داده شود، اما شهرک صنعتی الغدیر با نگاه آینده نگرانه و برنامه های درازمدت می تواند جایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز به شهرک صنعتی الغدیر قم رسید

گاز به شهرک صنعتی الغدیر قم رسید