مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:552021-06-27فناوري

توسعه فناوری های روز در ارتباط با مشتریان


معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه فناوری های جدید نقشی خاص در تجارت الکترونیک دارند، اظهار کرد: امروزه بیش از 30 درصد از خریدهای اینترنتی کالا و خدمات از طریق شبکه مجازی انجام می شود و از آنجایی که شرکت ملی پست پلتفرم تجارت الکترونیک را در اختیار دارد .

- معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه فناوری های جدید نقشی خاص در تجارت الکترونیک دارند، اظهار کرد: امروزه بیش از 30 درصد از خریدهای اینترنتی کالا و خدمات از طریق شبکه مجازی انجام می شود و از آنجایی که شرکت ملی پست پلتفرم تجارت الکترونیک را در اختیار دارد و نیازمند ارتباط پیوسته با مشتریان است به دنبال توسعه استفاده از فناوری های روز است.

رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شرکت ملی پست یک میلیون مرسوله در شبانه روز جابه جا می کند، گفت: با توجه به قابلیت ارائه خدمات از طریق کدپستی در شرایط کنونی، 170 دستگاه دولتی با پست همکاری دارند.

این بستری برای توسعه سایر خدمات پستی است.

بنابراین می توان با استفاده از فناوری های روز تنوع خدمات را بیشتر کرد و از طرف دیگر هزینه ارتباطات پیوسته شرکت پست با مشتریان را با استفاده از ابزارهای جدید ارتباطی کاهش داد.

رییس هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به همکاری در تسهیل پروژه های دولت الکترونیک و تلاش در جهت رفع موانع موجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فناوری های روز در ارتباط با مشتریان

توسعه فناوری های روز در ارتباط با مشتریان