مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 09:102021-06-27پزشكي

آموزش های پیشگیرانه از اعتیاد به 24 میلیون نفر


رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی در سال گذشته حدود 24 میلیون نفر را مورد آموزش های پیشگیرانه از اعتیاد قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، فاطمه رضوان مدنی در مصاحبه تلفنی با برنامه روزنه گفت: و جامعه و قوانین رایج در کشورهای مختلف از عوامل اجتماعی بروز اعتیاد هستند.

فاطمه رضوان مدنی با بیان این که اعتیاد پدیده ای چند وجهی است، اظهار داشت: هر یک از عوامل فردی و اجتماعی در بروز اعتیاد سهم مشخص دارند.

وی تاکید داشت: سازمان بهزیستی بنابر رسالت خود و تکالیف قانونی، در حوزه های مختلف مرتبط با معضل اعتیاد مداخله می کند و در بخش های فردی و اجتماعی اقدامات متعددی را پیش می برد.

رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی افزود: عواملی مانند توسعه رفاه و کنترل فقر و توسعه عدالت و توسعه خدمات اجتماعی و بهبود مدیریت شهری در پیشگیری از بروز اعتیاد نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارند.

وی ادامه داد: بسیاری از عوامل اجتماعی موثر در پیشگیری از اعتیاد در حیطه اختیارات یا وظایف سازمان بهزیستی نیستند.

فاطمه رضوان مدنی تصریح کرد: عوامل اجتماعی اعتیاد [عواملی که در اختیار سازمان بهزیستی نیستند] در شکل گیری و گسترش معضل اعتیاد نقش بسیار بیشتری نسبت به عوامل فردی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های پیشگیرانه از اعتیاد به 24 میلیون نفر

آموزش های پیشگیرانه از اعتیاد به 24 میلیون نفر