مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-27اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش فارس: نقشه خطرپذیری نسبت به اعتیاد تدوین شود


مدیرکل آموزش و پرروش فارس، تهیه و تدوین نقشه خطرپذیری مدرسه و محلات را یکی از اقدامات کارهای موثر در برنامه ریزی و تداوم کار پیشگیری از اعتیاد برشمرد.

- مدیرکل آموزش و پرورش فارس: نقشه خطرپذیری نسبت به اعتیاد تدوین شود ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرروش فارس، تهیه و تدوین نقشه خطرپذیری مدرسه و محلات را یکی از اقدامات کارهای موثر در برنامه ریزی و تداوم کار پیشگیری از اعتیاد برشمرد.

فرهاد اسماعیلی یکشنبه 6 تیرماه در آیین رونمایی از این سامانه در شیراز، گفت: واگذاری این مسئولیت کشوری به استان حاصل تلاش های روسای ادارات و کارشناسان امور تربیتی در بخش آسیب های اجتماعی است که این افتخار را برای فارس به ارمغان آورده است و امروز شاهد رونمایی از این سامانه هستیم.

او، طرح یاریگران زندگی را یکی از فعالیت های تربیتی برشمرد که نتایج واقعی آن در درازمدت و در آینده نمایان می شود و با ابراز خرسندی از توقف رشد آمار مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان مقطع متوسطه در فارس، گفت: جامعه امروز ما نیازمند خودباوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: باید به این باور برسیم که اگر کارها مستمر و دائمی باشد نتیجه خواهد داد و دستیابی به توقف آمار رشد مصرف در دانش آموزان مقطع متوسطه موضوع مهمی است که حاصل تلاش همکاران و دانش آموزان یاریگر زندگی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش فارس: نقشه خطرپذیری نسبت به اعتیاد تدوین شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس: نقشه خطرپذیری نسبت به اعتیاد تدوین شود