مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-27پزشكي

تداوم روند افزایشی بیماران سرپایی کرونا / 3 استان در صدر فوتیهای کووید


سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در هفته گذشته شاهد تداوم روند افزایشی در موارد سرپایی مثبت کرونا بوده ایم و تعداد بیماران سرپایی مثبت در کشور نسبت به هفته قبل تر حدود 4 درصد افزایش داشته است.

- سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در هفته گذشته شاهد تداوم روند افزایشی در موارد سرپایی مثبت کرونا بوده ایم و تعداد بیماران سرپایی مثبت در کشور نسبت به هفته قبل تر حدود 4 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری درباره آخرین وضعیت بیماری کووید 19 در کشور بیان کرد: در هفته گذشته تعداد بستری شدگان بیماری در کشور نسبت به هفته قبل تر تغییر چندانی نداشته و به طور کلی می توان گفت که شیب نزولی نمودار بستری شدگان بیماری در بیمارستان ها و مراکز درمانی متوقف شده است.

وی ادامه داد: در هفته گذشته استان های ایلام، کرمان، هرمزگان، بوشهر و یزد دارای بیشترین میزان بروز موارد بستری مثبت در کشور بوده اند.

معاون وزیر بهداشت گفت: نمودار موارد بستری شدگان کووید 19 در استان سیستان و بلوچستان همچنان با شیب تندی رو به افزایش است؛ به طوری که میزان بروز موارد مثبت بستری در این استان برای اولین بار طی یک سال گذشته به میزان متوسط کشور رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم روند افزایشی بیماران سرپایی کرونا / 3 استان در صدر فوتیهای کووید

تداوم روند افزایشی بیماران سرپایی کرونا / 3 استان در صدر فوتیهای کووید