مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-27اقتصادي

گره گشایی معیشتی، اولویت بانک صادرات ایران


صورت های مالی سال 99 بانک صادرات ایران با تلاش همه همکاران با سود عملیاتی پایدار بسته شده و گرهگشایی معیشتی، - به نقل از بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی در جریان سفر به استان اصفهان در جمع همکاران بانک با بیان این مطلب، شرایط مطلوب بانک برای ارائه خدمات متنوع و توسعه همکاری با صنایع این استان را برشمرد و گفت: افتخار می کنیم که توانستیم با تلاش همه همکاران صورت های مالی سال 99 بانک را با سود عملیاتی پایداری ببندیم که از همان بهمن ماه 96 در سه فاز هدف گذاری شد.

یک فاز شش ماهه برای متوقف کردن روند افزایشی زیان برنامه ریزی و عملیاتی شد.

یک سال تلاش شد تا زیان روند کاهشی خود را حفظ کند و به صفر برسد و یک سال هم برنامه ریزی جدی صورت گرفت تا بانک به سود برسد که این امر محقق شد و جای آن دارد که از همه همکاران تشکر کنم؛ چرا که بانک در مسیر درستی قرار گرفته است و جایگاه خود را به دست آورده هرچند هنوز جای کار زیادی وجود دارد.

وی اظهار کرد: همواره اهداف پیش رو را در نظر داریم و به پشت سر نگاه نمی کنیم اما اگر گذشته را مرور کنیم، دستاوردها مایه افتخار است که بابت آن از تمامی همکاران قدردانی و تشکر می کنم.

صیدی گفت: بانک صادرات ایران طی هفتاد سال مسیر دشواری را پشت سر گذاشته و در سه سال و نیم گذشته تجربه ویژه ای داشته که با زحمات تمامی همکاران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی معیشتی، اولویت بانک صادرات ایران

گره گشایی معیشتی، اولویت بانک صادرات ایران