مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-27اقتصادي

بنیاد برکت از کسب و کارهای خانوادگی حمایت می کند


بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از کسب و کارهای خانوادگی حمایت می کند.

- ، معاون توسعه اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت گفت: در قالب طرح حمایتی و اشتغال زایی برکت، از کسب و کارهای خانوادگی به شکل ویژه و به منظور راه اندازی و پایدارسازی حمایت می شود.

مرتضی نیازی خاطرنشان کرد: این طرح حمایتی شامل کسب و کارهایی می شود که حداقل 50 درصد از سهام داران یا صاحبان آن را اعضای یک خانواده تشکیل دهند.

وی با اشاره به تفاوت های میان کسب و کارهای خانوادگی با خانگی گفت: کسب و کارهای خانگی معمولاً کوچک هستند و قابلیت اجرا در منازل و محیط های کوچک را دارند اما کسب و کارهای خانوادگی شامل همه مشاغل از کوچک تا بزرگ می شوند.

معاون توسعه اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت خاطرنشان کرد: طرح حمایتی اشتغال زایی بنیاد برکت از کسب و کارهای خانوادگی برای اولین بار در سال جاری و به صورت پایلوت در شهرستان گرمسار استان سمنان برگزار می شود و در صورت موفقیت، قابلیت عملیاتی شدن در مناطق دیگر کشور را هم دارد.

نیازی در تشریح جزییات این طرح حمایتی اظهار داشت: یکی از شرکت های دانش بنیان اقدام به ارائه خدمات منتورینگ و مشاوره رایگان برای صاحبان کسب و کارهای خانوادگی می کند و از شروع کسب و کار تا رسیدگی به پایداری و ثبات، به شکل مستمر در کنار آنها می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد برکت از کسب و کارهای خانوادگی حمایت می کند

بنیاد برکت از کسب و کارهای خانوادگی حمایت می کند