مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:002021-06-27پزشكي

لغزش دوباره به علت نبود کمپ ترک اعتیاد زنان در کرمان


کرمان فاقد کمپ ترک اعتیاد زنان است و به همین علت شاهد بازگشت دوباره زنان به بلای خانمان سوز اعتیاد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، در پنج سال گذشته پای 216 بیمار درگیر اعتیاد به مرکز انجمن خیریه تلاشگران سلامت بانوان کرمان باز شده است و این در حالی ست که 165 نفر از آنها لغزش داشته اند و آن طور که زینب واعظی مدیر این انجمن می گوید: دلیل عمده این بازگشت ها نبود کمپ ترک اعتیاد زنان در کرمان است.

انجمن خیریه تلاشگران سلامت بانوان کرمان با ظرفیت پذیرش 30 نفر از زنان آسیب دیده و در معرض آسیب برای توانمندسازی آنها تلاش می کند، اغلب بانوان مشغول در این مرکز با مشکلات اجتماعی، اقتصادی و آموزشی دست و پنجه نرم می کنند.

بنا به گفته زینب واعظی مدیر انجمن خیریه تلاشگران سلامت بانوان کرمان  در پنج سال گذشته 216 نفر بیمار درگیر اعتیاد به این مرکز پا گذاشته اند که 165 نفر آنها لغزش داشته اند و دلیل عمده این بازگشت ها نبود کمپ ترک اعتیاد زنان در کرمان است.

واعظی ادامه داد: همچنین ظرفیت محدود این مرکز، امنیت شغلی برای زنان آسیب دیده و نبود امکانات آموزشی برای دختران این مجموعه از دیگر مشکلات است و کارگاه های خیاطی و شیرینی پزی انجمن خیریه تلاشگران سلامت بانوان کرمان از زمان کرونا تعطیل شده است و زنان مشغول در این مرکز به این کار در منازل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغزش دوباره به علت نبود کمپ ترک اعتیاد زنان در کرمان

لغزش دوباره به علت نبود کمپ ترک اعتیاد زنان در کرمان