مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:002021-06-27سياسي

پیکر شهید محمد قایینی نیازآبادی در مشهد تشییع شد


مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عرصه نظم و امنیت، شهید محمد قایینی نیازآبادی با حضور خانواده معظم شهدا، فرمانده انتظامی استان و همرزمانش در مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمهد به نقل  از پایگاه خبری پلیس، صبح امروز مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عرصه نظم و امنیت، شهید محمد قایینی نیازآباد با حضور با حضور فرماندهان، معاونان و رؤسای پلیس های تخصصی و خانواده معزز آن شهید گرانقدر برگزار شد.

سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی، ضمن تبریک و تسلیت به مادر و پدر و همسر شهید ستوان یکم محمد قایینی نیازآباد، از خداوند متعال، صبر جزیل برای آنان خواستار شد و گفت: مفتخریم که انقلاب اسلامی ایران، نیروی هایی فداکار و ایثارگر را در تمام عرصه های امنیت، شاهد است.

شهید محمد قایینی نیازآبادی روز گذشته حین انجام ماموریت در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سرقتی در محدوده شهرک طرق مشهد سریعا به محل اعلامی اعزام، که سارق به محض رویت پلیس، در اقدامی ناجوانمردانه و جنون آمیز، افسر گشت را که راکب موتور سیکلت بود زیرگرفته و متواری شد؛ متاسفانه در این حادثه ستوان یکم محمد قایینی نیازآبادی بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل و راننده خودرو مذکور توسط پلیس سریعا دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید محمد قایینی نیازآبادی در مشهد تشییع شد

پیکر شهید محمد قایینی نیازآبادی در مشهد تشییع شد