مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-27ورزشي

فوتبال ایران و کلاف سردرگم داوری/ دیگر وقت VAR است


این روزها با افزایش اشتباهات داوری و نظرات مختلف کارشناسان این رشته و همچنین نیاز به گرفتن میزبانی مسابقات بین المللی، فوتبال ایران بیش از هر زمانی به امکانات داوری و به خصوص VAR نیاز دارد.

- این روزها با افزایش اشتباهات داوری و نظرات مختلف کارشناسان این رشته و همچنین نیاز به گرفتن میزبانی مسابقات بین المللی، فوتبال ایران بیش از هر زمانی به امکانات داوری و به خصوص VAR نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر چیزی زمانی دارد و اکنون فوتبال ایران به جایی رسیده که ملزم به استفاده از تکنولوژی های روز داوری است.

صحنه گل پرسپولیس در دیدار با مس رفسنجان به قدری مشکوک بود که حتی چند کارشناس داوری در گفت وگو با رسانه های مختلف از جمله ایسنا، بارها نظر خود را درباره اش تغییر دادند، همینطور بازی دیشب (شنبه) پدیده و تراکتور اعتراض زیادی را به خصوص از سوی کادر فنی تراکتور در پی داشت و رسول خطیبی و دستیارانش معتقد بودند که داور باید 2 پنالتی به سود این تیم اعلام می کرد.

در قبال همه این اتفاقات و حواشی مختلف که پیرامون داوری فوتبال ایران رخ داده است، واکنش کمیته داوران تنها سکوت بوده و انگار مدیران این کمیته درگیر کارهای شخصی خود هستند؛ درگیر این که چطور با یک حکم بتوانند دو شغل اجرایی در فوتبال داشته باشند و بی خیال میزها و سمت ها نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال ایران و کلاف سردرگم داوری/ دیگر وقت VAR است

فوتبال ایران و کلاف سردرگم داوری/ دیگر وقت VAR است