مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-27فرهنگي

رادیو نمایش 10 ساله شد


دو مدیر قدیم و جدید رادیو نمایش به مناسبت 10 سالگی این شبکه با حضور در ویژه برنامه «پیدایش» درباره آغاز به کار این شبکه رادیویی سخن گفتند.

- دو مدیر قدیم و جدید رادیو نمایش به مناسبت 10 سالگی این شبکه با حضور در ویژه برنامه پیدایش درباره آغاز به کار این شبکه رادیویی سخن گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، در برنامه پیدایش با محمود زنده نام اولین مدیر این مجموعه و محسن سوهانی مدیر کنونی آن و همچنین هنرمندان رادیو نمایش درباره پیدایش این شبکه رادیویی گفت و گو شده است.

محمود زنده نام که اولین مدیر رادیو نمایش است، درباره این شبکه رادیویی یادآور شد: آن زمان در راستای توسعه سازمان صدا و سیما تعدادی شبکه جدید تشکیل شده بود که رادیو نمایش نیز یکی از آنها بود و راه اندازی آن به دلیل پیچیدگی ساختار نمایش، تلاش مضاعفی را می طلبید.

وی افزود: آن سالها مدیر طرح و برنامه شبکه دو تلویزیون بودم و از من دعوت شد که مسوولیت اداره کل هنرهای نمایشی رادیو را قبول کنم.

این اداره کل نمایش های مختلف رادیویی را در زمان های مختلف برای شبکه های مختلف رادیو تولید می کرد و در مقطعی سازمان به این نتیجه رسید که یک شبکه مختص نمایش های رادیویی راه اندازی شود تا اینکه پس از تلاش های بسیار در تیرماه سال 90 این رادیو افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو نمایش 10 ساله شد

رادیو نمایش 10 ساله شد