مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-27سياسي

اعتماد عمومی موجب افزایش انگیزه می شود/ ارتقاء امیدواری در جامعه


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه تحول در قوه قضاییه موجب افزایش اعتماد در جامعه شده است گفت: اگر اعتماد ایجاد شود، امید و انگیزه در مردم نیز بالا می رود.

- به گزارش، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با مدیرکل دادگستری خراسان رضوی و دیگر مسؤولان قضایی استان، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: خوشبختانه در این یکسال، شاهد هماهنگی خوب قوه قضاییه با دیگر بخش های کشور بودیم و دستگاه قضا در استان، کارنامه موفقی برای خود رقم زده است.

وی با بیان این که شهر امام رضا (ع) موقعیت حساسی دارد که نیازمند همراهی دستگاه قضا برای برقراری هرچه بهتر آسایش و امنیت است، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در نقطه عطف خود قرار دارد که شما بزرگواران در این موقعیت اثرگذار هستید، شما عزیزان می توانید تحولی که در قوه قضاییه ایجاد شد را حفظ کنید و ادامه بدهید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: طبیعی است هر تحولی مشکلاتی خواهد داشت که با همراهی و همیاری شما عزیزان برطرف می شود، اگر مردم به قوه قضاییه اعتماد داشته باشند، دیگر از نقص های مدیریتی کشور نمی ترسند.

وی، اعتماد مردم را سرمایه دستگاه های اجرایی کشور دانست و گفت: اگر این اعتماد ایجاد شود، امید و انگیزه در مردم نیز بالا می رود که این تحول ایجاد شده در قوه قضاییه همین اعتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد عمومی موجب افزایش انگیزه می شود/ ارتقاء امیدواری در جامعه

اعتماد عمومی موجب افزایش انگیزه می شود/ ارتقاء امیدواری در جامعه